Skip to main content

Majlis Rantaian Kasih Tuan Haji Norazam


Pada 29 oktober 2014, SMK Seremban Jaya 2 telah mengadakan majlis perpisahan untuk penolong kanan pentadbiran dan akademik yang akan berikhidmat di SMK Bandar Baru Serting setelah dinaikkan pangkat menjadi pengetua disekolah itu. Pihak sekolah sungguh berduka cita kerana SMK Seremban Jaya 2 akan kehilangan seorang penolong kanan yang amat tegas,berdedikasi dan bertanggungjawab demi membangunkan sekolah. Banyak jasa yang telah beliau taburkan kepada sekolah ini . Antaranya, beliau telah mengwujudkan makmal ICT yang kini lengkap dengan kemudahan seperti Chromebook. Walaupun beliau seorang penolong kanan pentadbiran dan akademik, beliau sangat mengambil berat tentang perihal yang berlaku disekolah. Hakikatnya beliau tidak dapat lagi berikhidmat disekolah ini demi meneruskan tanggungjawabnya sebagai warga pendidik. Meskipun beliau telah meninggalkan sekolah ini, namun semangat beliau tetap berada disini sampai bila-bila. Terima kasih atas segala-galanya. Jasa akan dikenang.

Comments

Popular posts from this blog

Program Guru Muda Biologi

Bertempat di Sekolah Dato' Abdul Razak, telah berlangsung program Guru Muda Biologi anjuran bersama Panitia Biologi SMKSJ2 dan SDAR. Beberapa orang pelajar SDAR terpilih untuk menjadi guru muda bagi membantu 19 orang pelajar 5 Ibnu Sina dalam subjek Biologi. Setinggi-tinggi penghargaan kepada semua pihak yang telibat.

Majlis Pelancaran Briged Bestari Dan Pelantikan Skuad FROG VLE Tahun 2018

Pada 23 Julai 2013 telah berlangsung Majlis Pelancaran Briged Bestari dan pelantikan Skuad Frog VLE tahun 2018 bertempat di Dewan Nur Baiah. Seramai 23 orang ahli Briged Bestari dan 53 orang Skuad Frog VLE (2 orang pelajar dari setiap kelas) telah menerima watikah perlantikan. Diharap agar perlantikan ini dapat memberikan impak dari segi pembudayaan ICT dalam kalangan warga sekolah.

Program Perkampungan Ilmu SPM siri 1/2018

Program Perkampungan Ilmu  SPM siri 1/2018 telah berlangsung pada 13 hingga 15 Julai yang melibatkan pelajar-pelajar Tingkatan 5. Sebanyak 6 Panitia telah terlibat iaitu Bahasa Melayu, Bahasa Inggeris, Sains, Kimia, Matematik dan  Sejarah. Semoga calon-calon SPM 2018 beroleh kejayaan yang cemerlang.